måndag 12 november 2012

15.21 - Måndagslista

Namn: Tamara.
Piercingar: Bara fem hål i öronen.
Tatueringar: Bara en på foten.
Längd: 172 cm.
Skostorlek: 41.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Fräknar: Niet.
Motto: Det löser sig!
Kär? Ja, kärast i världen :)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Hm. I och med att jag både och varken bor hemma med föräldrarna eller hos Gustav så ja. Jag skulle vilja bo någonstans där jag kan ha mitt eget.
Tycker du att du är attraktiv? Inte direkt men jag har väl mina stunder.
Vilket schampo använder du? Dove tror jag.
Vad är du rädd för? Att misslyckas, att fastna här, att bli ensam.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, de är helt ok. Åker hellre virvelvinden 10 gånger på raken!

Senaste...
Filmen du hyrde? 50/50 och New year's eve.
Filmen du köpte? Jag har inte köpt filmer på flera år, så det minns jag inte alls.
Låten du hörde: Just nu lyssnar jag på Tyler Lyle - Nashville. Så jäkla mysig.
Låten du laddade ner? Laddar inte ner låtar, jag använder Gustavs spotify-konto istället haha.
Personen du ringde? Krull.
Personen som ringde dig? Gustav.
TV-program du såg? Vi tittade precis på Little Britain, men det är gamla avsnitt som finns på netflix. Modulen till tvn är sönder så vi har inga roliga kanaler för tillfället..
Person du tänkte på? Mormor.

Favorit...
Låt: En låt som aldrig går ur tiden, berör och som framkallar gåshud är Otis Redding - Change gonna come. Den mannen kunde sjunga.
Sak att göra: Skratta, ha kul, titta på film. Ja, ni vet, det vanliga.
Sport: Är ingen sportmänniska på det viset, följer ingen sport och bryr mig inte om hur det går för olika lag osv.
Kläder: Älskar tights och klänningar i allmänhet.
Film: Just nu är Ps. I love you favoritfilmen.
Bil: Bryr mig inte ett skvatt om bilar, men om jag fick välja ut en bil åt mig själv så skulle jag ha valt en italiensk liten bil eller gammaldags vit bubbla! Så himla söta!
Serie: Downton Abbey och Big Love.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja, för cirka femhundra år sen.
Gråtit över en flicka? Ja, också för femhundra år sen.
Ljugit för någon? Absolut. Någon vit lögn sådär.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal...
Gånger du varit kär? 1.
Gånger ditt hjärta brustit? 0.
Hjärtan brustet på grund av dig? 0.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag har inte räknat, men ett antal gånger har det nog stått med.

Senaste...
Boken du läste? Har inte läst någon bok på väldigt, väldigt länge.. Finner ingen inspiration!
Personen du fick e-mail av? Mig själv.
Personen du fick brev av? Jag fick ett handskrivet brev av Gustav när jag fyllde år, för ungefär 2 månader sedan.
Personen du fick sms av? Elin.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår, söndags-tacos åt vi :)
Saken du köpte? Jag köpte nog kökshanddukar. Spännande, va?

Inga kommentarer: