fredag 9 november 2012

16.53 - Gårdagen i insta-bilder

@ Instagram: stanharfeber

Vi hade en väldigt bra kväll igår. Jag hade hoppats på Texas Longhorn, bara för att det var så längesen vi åt där (rättare sagt förra året runt min födelsedag..), men det var så kallt ute och inte alltför mycket folk på Church street så vi gick dit istället. Vi åt oss mätta och hade det riktigt trevligt, hade jag fått i mig något mer så hade jag velat beställa en stor drink - bara för att! :)

SF såg sig inte speciellt lik ut, men som tur var så såg biosalarna precis ut som vanligt! Roligast tyckte jag var att man fick hälla upp sin egen dricka, mysigt! I 2 timmar och 24 minuter satt vi sedan och njöt av den senaste Bond-filmen Skyfall. Den var riktigt bra, förutsatt att man gillar action och pang pang!

Inga kommentarer: