torsdag 1 november 2012

23.16 - Dagens

45 minuter ägnade jag cyklandes fram och tillbaka på Förrådsgatan på Näringen. Jag gick in på två olika ställen och frågade mig fram till rätt byggnad. Till sluuuuuuut hittade jag, och lack var jag för att det var så dåligt skyltat. Nåja. Nu har vi i alla fall utklädnader tills på lördag, ska bli så kul! 

Någon timme senare mötte jag upp Rosa på Java för att snacka av oss, vi satt där i två timmar och pladdrade nonstop, så sköööönt! Vi kikade lite på stan och sedan delade vi på oss för idag. Tack för att du finns där, fina kusin.

Jag och Gustav åkte iväg till mina föräldrar för middag med våra nyanlända gäster från Frankrike, det var faktiskt riktigt trevligt! Och de hade med sig färska macarons från prestigefulla Ladurée, det var första gången jag provade macarons och de var ju riktigt smarriga. Bra dag! :)

Inga kommentarer: