tisdag 30 oktober 2012

18.00 - Baaaaaaah

Livet är mer eller mindre back on track vilket känns väldigt skönt! Denna vecka ska jag ägna åt att bara vara och åt att bara göra det jag vill med dom jag vill, för nästa vecka börjar min praktik förstår ni. Då är det rutin och bussresor som gäller, vilket också känns grymt skönt. Rutiner 

Det jag har gjort idag är:
- Bli väckt av Gustav sådär jobbigt tidigt
- Åka hem för att hämta dokument och för att skriva ut saker
- Gå förbi AF och lämna över lite papper
- Kika hos Myrorna. Hittade såklart ingenting.
- Kolla läget på Clas Ohlson. Men hittade ingenting där heller.
- Handlat

Det jag vet att jag ska göra denna vecka är:
- Att städa. Det ligger kläder utspridda överallt och så har vi massor av påsar att gå igenom. Självklart ligger det saker i alla påsarna också. Från och med nu är det köpförbud fram tills att innehållet av påsarna har tagits fram och fått sig en bestämd plats!
- Gå på Zumba. Jag ska bara bli frisk först. Trodde nämligen att jag var det, men näää, halsjäkeln ställer till med problem.
- Gå på middag. Familjen får besök av François och Lin - osäker på hennes namn då det är hennes engelska namn. Anyways, han är fransos och hon är sydkorean, mycket trevligt.
- Besöka Gamla fängelset för att bli skrämda med våra gäster. Vad jag förstår så blir det en spökvandring typ, jag ska hålla Gustav hårt i handen och alternativt trycka in mitt huvud i hans armhåla så att jag slipper se något läskigt!
- Hänga med Rosa och snacka s k i t. Helt enkelt för att jag vill och behöver det!

Inga kommentarer: