måndag 29 oktober 2012

16.15 - Dag 26

Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Hm.. Vad svårt. Jag kan inte komma på någon som jag verkligen skulle vilja träffa just nu. Jag menar, alla är så lättillgängliga så att om jag ville träffa någon så skulle jag ju göra det omedelbart! Men idag vill jag bara vara. Och med det menar jag; bara vara med Gustav. Första riktiga snön ligger på backen, julkänslorna har gjort sig ordentligt påminda och här skall det bara mysas under slankyn och bland levande ljus!

Men något jag skulle vilja besöka just nu är Vaasa och de fina släktingar som bor där. Det vore så himla mysigt att åka dit under julen och besöka alla och bara vara. I sommar får det lov att bli en liten avstickare på ett eller annat sätt. Sex år ifrån finsk mark börjar kännas trist!

Jag har inte hunnit scanna in några bilder från våra Finlandsresor,
 men jag bjuder på en mysig bild på mormor och morfar från 1965
 i det finska hemlandet. Då var mormor 15 och morfar 20! 

Dag 1 - Min favoritserie
Dag 2 - Mitt rum
Dag 3 - Saker du inte vet om mig
Dag 4 - En låt med många minnen
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 7 - Dåliga vanor
Dag 8 - Bloggfavoriter
Dag 9 - Mina favoritskor
Dag 10 - En bild på min handstil
Dag 11 - Min bästa vän
Dag 12 - Det här älskar jag med mig själv
Dag 13 - Så här är/var jag i skolan
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad
Dag 16 - Mitt drömyrke
Dag 17 - Bästa resan
Dag 18 - Det här får mig att skratta
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om
Dag 20 - Bästa filmen
Dag 21 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 22 - Det här drömde jag om i natt
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 24 - Vad ska mina barn heta
Dag 25 - Mitt favoritställe
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 27 - Barndomsminne
Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Inga kommentarer: