måndag 29 oktober 2012

15.08 - Snön är kommen

Imorse väckte Gustav mig och sa att det snöade ute! MYYYS. Vi tog tillfället i akt och åkte iväg till Stadium outlet och Rusta i hemlingby köpcentrum en sväng. Jag kastade bara ett snabbt öga på saker och ting inne på Stadium, hittade inte speciellt mycket av intresse förutom ett par mjukisbyxor som skulle vara så sköna nu till vintern. Men jag var för lat för att köpa dom, får ta det en annan gång.

Inne på Rusta gick jag dock lite bananas, jag fick lägga tillbaka en massa saker och hejda mig själv haha.. Jag älskar ju Rusta. Vi kikade på vilken gran vi ska köpa när det börjar bli dags och det verkar bli en 180 cm ändå, om inte Gustav hittar en gammal gran på vinden dårå. Vi kikade på julstjärnor, adventsljus, ljusslingor, julgransdekorationer i form av grymma dinosaurier och så vidare. Det som fick följa med mig hem var Define-a-lash mascara, Aussie 3 minute miracle som luktar bubbelgum, självhäftande hårspolar och adventsljus (kunde inte låta bli!).. Gustav köpte ljusslingan till granen. Märks det att vi taggar inför JULEN som är ungefär en månad bort?

Inga kommentarer: