tisdag 6 november 2012

16.37 - Dag 28

Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Min profilbild på facebook tog Maria på mig när vi åt bday-lunch på Roma i september. Hon blev ett stort fan av Wander när hon skaffade iphone och då ville hon skicka en bild till sin asiat, hence the picture. Annars brukar hon ju inte sitta och knäppa kort på mig, fastän hon egentligen vill det.. Jag måste ju sätta gränser nånstans.

Efter lunchen gick vi vidare mot ett mindre känt kafé där vi drack kaffe/te och åt en varsin liten bakelse i lugn och ro. Och hela dagen blev jag bjuden på varenda liten grej, toppendag! :)

Profilbilden på facebook är klippt precis 
vid gaffeln, så den ser lite trevligare ut haha.

Dag 1 - Min favoritserie
Dag 2 - Mitt rum
Dag 3 - Saker du inte vet om mig
Dag 4 - En låt med många minnen
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 7 - Dåliga vanor
Dag 8 - Bloggfavoriter
Dag 9 - Mina favoritskor
Dag 10 - En bild på min handstil
Dag 11 - Min bästa vän
Dag 12 - Det här älskar jag med mig själv
Dag 13 - Så här är/var jag i skolan
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad
Dag 16 - Mitt drömyrke
Dag 17 - Bästa resan
Dag 18 - Det här får mig att skratta
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om
Dag 20 - Bästa filmen
Dag 21 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 22 - Det här drömde jag om i natt
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 24 - Vad ska mina barn heta
Dag 25 - Mitt favoritställe
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 27 - Barndomsminne
Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Inga kommentarer: