tisdag 6 november 2012

23.56 - Ordbajseri

Jag är beyond trött men känner att jag ändå helt tvunget måste vara vaken en liten stund till, det är ett beroende att vara en tvättäkta nattskromtare.. Därför kommer det nog ta ett tag innan kroppen vänjer sig vid att kliva upp runt 7. Och ja, jag kliver upp vid 7 så att jag verkligen kan få vakna till i min egen takt, och för att hinna med två bussar. (Lat tjej tar buss in till stan, dvs åker tre busshållsplatser och byter sedan till rätt buss haha!)

Vad annars..?
Lägenheten är fortfarande i godkänt skick, kontrolltanten inom mig jublar. Vi har infört städdagar/tvättdagar (ifall tvättis är ledigt) på torsdagar från och med nästa vecka. Jakten på en större lägenhet går så där. Digitalkanalerna är fortfarande borta, det är allt annat än fett att bara ha 1, 2, 4 och 6 när man är van med att blippa mellan 3467 kanaler i vanliga fall. Och då tittar vi inte ens på tv speciellt mycket. Oh well.

Nu ska jag sova. Hoppas Obama vinner om man nu ska ha någon slags åsikt om pucko-landet nr 1. Ciao

Inga kommentarer: