söndag 18 november 2012

17.44 - Lista

Vilket väder är det idag? Det har varit grått och lite regnigt idag. Men nu är det mest bara mörkt och blött.
Vad har du på dig? Svarta tights, rosa linne och grå hoodie.
Vem saknar du just nu? Jag vet inte riktigt. Saknar nog inte någon :)
Vad gjorde du igår? Igår hälsade jag på mina morföräldrar med familjen. Vi pratade lite om allt möjligt. Skrattade, åt tekakor med olika pålägg, gosade med hunden Sassa och bara var. Väldigt skönt.
Vad ska du göra i helgen? Ja, alltså, det är ju inte speciellt mycket kvar av denna helg, men jag har tänkt väcka G som tagit en tupplur så att vi kan gå iväg till affären och handla lite.. Sen tittar vi nog kanske på en mysig film och kramas innan det är dags att sova! Nästa helg ska jag däremot möjligtvis på hockey, det är allt jag vet med en veckas framförhållning haha.
Nämn tre saker som är bra i tillvaron just nu: 1. Kärlek i massor! 2. Julfirandet är så nära nu! 3. Netflix förgyller vardagen med bra dokumentärer och filmer/serier haha.
...Och tre dåliga: 1. Är luspank för tillfället. 2. Småregnet förstör mitt hår. 3. Verkar bortglömd av mina friends, buhu em0_kiid.
Vad är dagens planer? Ja, det står ju längre upp.. Handla, laga mat, titta på film, mysa och sova.
Vad gör du just nu? Försöker väcka Gustav och svarar på de här frågorna.
Vilken plats skulle du helst vilja befinna dig på nu? Trivs bra precis där jag är nu :)
Vilket var det godaste du åt i veckan? Vi åt tacos i början av veckan, det var väldans gott.
Vad är det konstigaste du gjort i veckan? Hmmm... Jag gör aldrig något konstigt. Punkt slut.

Inga kommentarer: