tisdag 20 november 2012

19.07 - Detaljer..

..som skulle kunna platsa i mitt imaginära framtida hem!

En färgglad gammaldags kaffepanna i valfri
 färg som fungerar på en induktionshäll.
Finns fina och billiga på tradera.se

Stilren karaff, hittade ingen roligare
 än den här, men jag gillar den.
Ikea, 59 kr

Vackra burkar i alla möjliga färger, storlekar 
och former som man kan förvara goda téer i.
Åhléns, 59 kr

Stilren äggklocka, stilrent kök i 
allmänhet skulle jag nog vilja säga.
Cervera, 149 kr

Förhoppningsvis har jag ett bastant matbord i mörkt trä som rymmer 
1000 pers, och på bordet har jag kanske i så fall såna här tabletter.
Ikea, 35 kr

I hallen skulle jag ha en eller två såna här fina sittpallar. 
Åhléns, 999 kr

Det vore riktigt fint med ett par elefantkrokar, kanske i sovrummet.
Åhléns, 69 kr

En tjusig förbands-/första hjälpen-låda att 
slänga all ipren, alvedon, nässpray etc i.
Interiörhörnan, 160 kr

Enkel bokhylla eller alternativt en gammaldags tjusig tallrikshylla där 
jag tänker förvara min dator när den inte är igång och mina skolböcker.
Åhlens, 199 kr

En mjuk och skön sänggavel som man kan vila huvudet och 
ryggen mot när man läser böcker eller kikar i datorn om nätterna.
Random bild, personligen tänker jag snickra ihop min
 egen sänggavel när det börjar bli dags!

Inga kommentarer: