torsdag 22 november 2012

22.25 - Unpleasant surprise

Tydligen har jag använt upp allt utrymme som finns för bilder i bloggen, och om jag vill kunna lägga upp fler nya bilder så måste jag betala. Det här suger ju rätt hårt som ni förstår, för jag har då inga planer på att börja betala månadsvis för att kunna lägga upp bilder.. Det enda alternativet jag kan komma på är att starta en ny blogg och glömma den här som har följt med sedan 2007. På så sätt blir mina gamla hemligheter begravda här, vilket kanske bara är bra..

Jag hann dock påbörja resning idag av gamla inlägg innan jag till slut tröttnade. Dumma picasa-webbalbum-vad-det-nu-än-heter som lagrar bilderna och fyller upp. Väldigt onödigt! Om det är någon som vet om det är möjligt att radera bilderna som sparats på något vis, let me know. Jag är i desperat behov av att hålla min fina kjempeform-blogg vid liv, jag vill inte skiljas åt riktigt än..

En av mina tusen redan uppladdade bilder

2 kommentarer:

Elin sa...

Kan du inte bara byta bloggportal?
Puss på näbben!

Tamara sa...

Jag vet inte hur man göööööör :( Hjälp ma Elin!